Over ons
Wij treden op als gevolmachtigd agent voor een aantal verzekeringsmaatschappijen.
Dit biedt veel voordelen. Wij behandelen, accepteren en verwerken alle aanvragen voor verzekeringen geheel zelfstandig. Dat is sneller en efficiënter en zonder risico. Ook schadegevallen behandelen wij zelf. Wel zo fijn als u prijs stelt op goede, snelle en persoonlijke service zonder bureaucratische omwegen. Ook kunnen wij zelf producten samenstellen waarvan wij vinden dat die beter bij de klant passen.
Meer informatie over deze samenwerking met maatschappijen kunt u lezen in onze volmachtbrochure.
Reactietermijnen
Uw schriftelijke correspondentie beantwoorden wij binnen 14 werkdagen na ontvangst.
Dit geldt voor:
- Het beantwoorden van uw vragen over bestaande en nieuwe verzekeringen;
- Het accepteren van nieuwe verzekering;
- Het wijzigen en opzeggen van bestaande verzekeringen;
- Het verstrekken van verzekeringstechnische opgaven en documenten;
- Klachtenbehandeling.
Indien wij door omstandigheden niet aan deze termijn kunnen voldoen, zullen wij u hier schriftelijk van op de hoogte stellen.
Klachtenprocedure
Natuurlijk zullen wij er altijd alles aan doen u tot volle tevredenheid van dienst te zijn. Het is echter nooit helemaal uit te sluiten dat er ergens fouten worden gemaakt. In dat geval horen wij dat graag, zodat wij kunnen proberen samen met u tot een oplossing te komen. Indien u ontevreden bent over onze dienstverlening en uw klacht wordt naar uw inzicht niet afdoende behandeld, dan kunt u uw klacht voorleggen aan:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Aansluitnummer: 300.015124
Postbus 93560
2509 AN Den Haag
(070) 333 89 99
- U kunt gebruik maken van ons klachtmeldingsformulier
- Wij kennen een interne klachtenprocedure
- Wij hanteren een procedure conflicterende situaties
- Wij zijn aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)